srijeda, 9. studenoga 2016.

Aleksandar Bašlačov - Jesen




Crna noć pljuje na staklo.
Prošlo je ljeto,
ma nek´ ide kvragu
i snovi iz ladice.
Pod grubim kaputom spava Sjeverna zemlja.
A gdje si ti, proljeće?
Zašto sada boluješ?

Jesen. Otrovna jagoda na usnama.
Jesen. Jedan do drugog leže pohotni leševi.
Sve moje pjesme o srpnju i kolovozu
jesen je spalila.
Tako je revna u ulozi moje žene.

Mokri duhan. Kašalj.
Nebo je poput posude
s kašom,
a ujutro baš iznad mene
kaplje žuti gnoj.
Očito se i Gospod našalio s proljećem.

Vrijeme ruši gnijezda
Vrijeme mijenja zvijezde.
A lišće mašta da leti zajedno s pticama,
no samo pada na tlo.
U svakom dvorištu jesen izvodi striptiz.

Kod nas se voda pretvara u pivo.
Snene dame jedva gledaju
i ni zbog čega nam se sviđaju,
a ja sam šećući sam
nabrojao deset neobrijanih dama.

A konji sanjaju brza kola.
Dojadila im je omča.
I polje sanja o čistim i ravnim plahtama snijega.
Tko će nam vidati rane
i tko će ih previjati?
Tko će nam šiti posjekotine?

Sad znam, zima glumi moju udovicu.



Nema komentara:

Objavi komentar